Bawazlu ujawnia powód usunięcia reklamy Anis Baswedan

TEMPO.CO, Dżakarta – Agencja Monitorowania Wyborów Powszechnych (BAWASLU) Bekasi wyjaśniła powód usunięcia wideotronu Aniesa Baswedana z Jl. KH Nor Ali. Podobnie jak w Dżakarcie, w poniedziałek reklama Videotron pojawiła się niecały dzień po ustalonym pięciodniowym okresie emisji.

Vidya Noorul Fathia, prezes Bawazlu Bekasi, powiedziała, że ​​nakaz usunięcia reklam wydała firma deweloperska Medland. Pięć jednostek Videotronów faktycznie stoi w Grand Metropolitan należącym do Medlanda.

„Grunt należy do Medland, ale jest dzierżawiony stronie trzeciej, sprzedawcy” – powiedziała w piątek Vidya reporterom w Bekasi.

Według Vidyi reklamy Anies Baswedan naruszały warunki umowy zawartej pomiędzy właścicielami Metlandem i Videotronem. „Videotrony wynajmowano do celów reklam i produkcji komercyjnych, a nie do celów kampanii politycznych czy politycznych” – stwierdziła Vidya.

Bavazlu wysłucha wypowiedzi właścicieli Videotrans i organizatorów promocji Anies Baswedan.

„Reklamy wyemitowano 15 stycznia i usunięto tego samego dnia, zgodnie z umową z firmą Medland” – powiedziała Vidya.

Usuwanie reklam Anies Baswedan w stylu K-pop w Bekasi i Dżakarcie stało się popularne przez ostatnie kilka dni. Reklamy organizowane przez projekt Olpaemi zostały usunięte tego samego dnia, w którym zostały wyemitowane. Organizatorzy twierdzą, że nie zostali powiadomieni o przyczynie usunięcia.

Adi Varsono

Kliknij tutaj Otrzymuj najświeższe informacje od Tempo w Google News

READ  Brian Robinson Jr. z dowódców jest w stabilnym stanie po strzelaninie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *